نتایج نهایی داوری مقالات مشخص و طبق جدول ذیل اعلام می گردد:

پذیرفته شده به عنوان ارائه به صورت سخنرانی (شفاهی):

 

نام و نام خانوادگی عنوان مقاله
میترا حیدری تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان از لحاظ میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه
محسن نیازی نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان
کتایون حمیدی زاده تحلیل محتوای کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس توجه به مولفه های محیط زیست
فائزه بابایی زاده اشکذری تحیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی
زهرا  زارعی تحلیل محتوای کتب تعلیمات اجتماعی دوره دوم ابتدایی ایراناز منظر توجه به ویژگی های شهروند جهانی
زهره مصباح فر اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان
فایزه السادات محمودی بررسی میزان توجه به مولفه های مهارتهای اجتماعی در کتاب اجتماعی پنجم دبستان و روشهای موثر تدریس این مهارتها
سیدمحمدعلی میرجلیلی تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس اخلاق زیست محیطی
منصوردهقان منشادی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی بر اساس توجه به مهارت هوش هیجانی


پذیرفته شده به عنوان ارائه به صورت پوستر:

 

نام و نام خانوادگی عنوان مقاله
فرشید گونجی درس پژوهی جامعه شناسی پایه یازدهم مبحث جهان دوقطبی با توجه به شرایط ویروس کرونا
میرعلی نقی زاده سرابی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی به روش ویلیام رومی
معصومه رضایی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی به روش ویلیام رومی
محمود محمدی آموزش انتقادی در مطالعات اجتماعی
راضیه یوسفوند تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی
مهدیه جعفری تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس میزان توجه به مولفه های اخلاقی
مریم رضایی تحلیل محتوای کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس آموزش شهروندی
معصومه رضایی ارزیابی و بررسی خوانایی کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم بر اساس سه فرمول فرای، مک لافلین و هارتلی
جواد حاجی علی زاده بررسی میزان توجه کتب ماطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب ...
هانیه گودرزی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم
ثریا کشتگر تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره دوم دبستان از منظر میزان توجه به هویت ملی
منوچهر علی نژاد پروبلماتیک مطالعات  اجتماعی و معمای منابع فردی - اجتماعی: ترسیم الگویی برای مطالعه اجتماعی
فاطمه عادل خواه بررسی روشهای تدریس فعال در تدریس مطالعات اجتماعی دوره اول دبیرستان
محمدحسین سالاری سلاجقه تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره دوم دبستان از منظر توجه به ساحت های شش گانه تربیت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
محمدمهدی شفیع بررسی تاثیر آموزش الکترونیکی بر یادگیری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی شهر مهریز
فاطمه صمدی سنجش میزان سواد برنامه درسی معلمان و رابطه آن با موفقیت تحصیلی دانش آموزان
احسان الفتی بررسی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی بر اساس روش های ویلیام رومی، هارتلی و فرای از حیث متناسب بودن آن با سطح خوانایی دانش آموزان
علیرضا دهقان بنادکی چالش ها مشکلات آموزش مطالعات اجتماعی در پایه چهارم ابتدایی
لیلا عمران پناه آلانق تحلیل محتوای کتاب مطالعات پایه سوم ابتدایی بر اساس مضامین اصلی و فرعی
محمد محمودی بررسی تاثیر استفاده از فناوری و ارتباطات گوشی هوشمند در آموزش درس مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی
کتایون حمیدی زاده بررسی چالش های تدریس مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی در فضای مجازی
محمدجواد زارع زاده بررسی جایگاه مولفه های اصلی محیط زیست در مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی
رضا اثنی عشری تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس میزان توجه به مولفه صله رحم
سیدمحمد الحسینی مطالعه عوامل موثر بر کیفیت تدریس در رشته آموزش مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد مبتنی بر تئوری نظریه ای
ابوالفضل احمدیان محمودآبادی تحلیل محتوای کتب هدیه های آسمان و مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی مبتنی بر سخنان رهبر معظم انقلاب سیدعلی خامنه ای
زهرا فلاحتی مقایسه تدریس فعال و سنتی در آموزش مطالعات اجتماعی متوسطه اول
زهرا یوسف زاده بررسی روش های تدریس فعال (بارش فکری، مباحثه گروهی و حل مسئله) آموزش مطالعات اجتماعی دوره متوسط هاول
نیما خادمی تحلیل محتوای ارتباطی تمرین های کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم دبستان بر اساس اهداف تعیین شده در کتاب راهنمای معلم
سیده راحله فرد تبیین ضرورت تفکیک موضوعی کتب مطالعات اجتماعی در دوره دوم دبستان
علیرضا کشاورز توجه به مشاغل اجتماعی در کتاب های مطالعات اجتماعی دوره اول و دوم دبستان
یاسر عفراوی تحلیل محتوای کتب درسی مطالعات اجتماعی نظام آموزشی ایران از منظر پرداخت به مولفه های سواد اجتماعی
مریم شفیعی بررسی محتوای کتب مطالعات اجتماعی ابتدایی بر اساس مولفه ی مهارت های زندگی اجتماعی
فاطمه ربیع زاده آموزش مطالعات اجتماعی متوسطه اول با بهره گیری از راهبردهای نوین تدریس
مهسا موسوی طراحی واحد یادگیری با عنوان "ساعتی برای زندگی" برای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی
آوا کندری بازنمایی انواع مشاغل و جنسیت شاغلین در تصاویر کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
مهناز نوید امکان سنجی اجرای برنامه درسی تلفیقی در آموزش ابتدایی
الهه آقابابایی روشهای نوین برای تدریس مطالعات اجتماعی در فضای مجازی در مدارس متوسطه اول شهرستان مبارکه
حمیدرضا بابایی زارچ تحلیل محتوای کتابهای اجتماعی دوره ی دبستان با توجه به مقوله ی مشورت
مهری لطفی بررسی میزان استفاده از مفاهیم تربیت شهروندی در محتوای کتابهای تعلمیات اجتماعی دوره اول متوسطه
مهشید واعظ تحلیل محتوای کتابهای مطالعات اجتماعی سوم و ششم ابتدایی بر اساس تئوری هرم سلسله مراتب نیازهای مزلو
منصور دهقان منشادی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی بر اساس توجه به  تربیت اخلاقی
امیرحسین پایمرد تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی چهارم و ششم ابتدایی از منظر توجه به مولفه های هیت ملی
میترا حیدری تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان از نظر میزان توجه به کار تیمی در مقایسه با کار فردی در خانواده و 
مهرنوش محمودی راهبردهای موثر در آموزش مطالعات اجتماعی به دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری
نگین زندوانی کج فهمی های رایج در آموزش مطالعات اجتماعی پایه هفتم و راهکارهایی برا اصلاح آن ها
حمیدرضا کارگر شورکی تاثیر استفاده از روش تدریس اردوهای مجازی در آموزش حوزه جغرافیا و تاریخ درس مطالعات اجتماعی در بستر فضای مجازی پایه چهارم ابتدایی شهرستان میبد
زهرا صادقی تفتی تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی مقطع ابتدایی بر اساس میزان توجه به خودباوری
الهام اصفهانیان زاده تحلیل محتوای فعالیت های کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی بر اساس نظریه هوش سه وجهی استنبرگ
مهدی لطفی رضائی جایگاه روش تدریس شبیه سازی در حوزه تربیت اقتصادی کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
فاطمه رجایی بررسی مهارتهای زندگی در کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم از منظر آموزگاران