نتایج نهایی داوری مقالات مشخص و طبق جدول ذیل اعلام می گردد:
پذیرفته شده به عنوان ارائه به صورت سخنرانی (شفاهی):
| نام و نام خانوادگی | عنوان مقاله | 
| میترا حیدری | تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان از لحاظ میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه | 
| محسن نیازی | نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان | 
| کتایون حمیدی زاده | تحلیل محتوای کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس توجه به مولفه های محیط زیست | 
| فائزه بابایی زاده اشکذری | تحیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی | 
| زهرا زارعی | تحلیل محتوای کتب تعلیمات اجتماعی دوره دوم ابتدایی ایراناز منظر توجه به ویژگی های شهروند جهانی | 
| زهره مصباح فر | اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان | 
| فایزه السادات محمودی | بررسی میزان توجه به مولفه های مهارتهای اجتماعی در کتاب اجتماعی پنجم دبستان و روشهای موثر تدریس این مهارتها | 
| سیدمحمدعلی میرجلیلی | تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس اخلاق زیست محیطی | 
| منصوردهقان منشادی | تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی بر اساس توجه به مهارت هوش هیجانی | 
پذیرفته شده به عنوان ارائه به صورت پوستر:
| نام و نام خانوادگی | عنوان مقاله | 
| فرشید گونجی | درس پژوهی جامعه شناسی پایه یازدهم مبحث جهان دوقطبی با توجه به شرایط ویروس کرونا | 
| میرعلی نقی زاده سرابی | تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی به روش ویلیام رومی | 
| معصومه رضایی | تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی به روش ویلیام رومی | 
| محمود محمدی | آموزش انتقادی در مطالعات اجتماعی | 
| راضیه یوسفوند | تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی | 
| مهدیه جعفری | تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس میزان توجه به مولفه های اخلاقی | 
| مریم رضایی | تحلیل محتوای کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس آموزش شهروندی | 
| معصومه رضایی | ارزیابی و بررسی خوانایی کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم بر اساس سه فرمول فرای، مک لافلین و هارتلی | 
| جواد حاجی علی زاده | بررسی میزان توجه کتب ماطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب ... | 
| هانیه گودرزی | تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم | 
| ثریا کشتگر | تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره دوم دبستان از منظر میزان توجه به هویت ملی | 
| منوچهر علی نژاد | پروبلماتیک مطالعات اجتماعی و معمای منابع فردی - اجتماعی: ترسیم الگویی برای مطالعه اجتماعی | 
| فاطمه عادل خواه | بررسی روشهای تدریس فعال در تدریس مطالعات اجتماعی دوره اول دبیرستان | 
| محمدحسین سالاری سلاجقه | تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره دوم دبستان از منظر توجه به ساحت های شش گانه تربیت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش | 
| محمدمهدی شفیع | بررسی تاثیر آموزش الکترونیکی بر یادگیری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی شهر مهریز | 
| فاطمه صمدی | سنجش میزان سواد برنامه درسی معلمان و رابطه آن با موفقیت تحصیلی دانش آموزان | 
| احسان الفتی | بررسی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی بر اساس روش های ویلیام رومی، هارتلی و فرای از حیث متناسب بودن آن با سطح خوانایی دانش آموزان | 
| علیرضا دهقان بنادکی | چالش ها مشکلات آموزش مطالعات اجتماعی در پایه چهارم ابتدایی | 
| لیلا عمران پناه آلانق | تحلیل محتوای کتاب مطالعات پایه سوم ابتدایی بر اساس مضامین اصلی و فرعی | 
| محمد محمودی | بررسی تاثیر استفاده از فناوری و ارتباطات گوشی هوشمند در آموزش درس مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی | 
| کتایون حمیدی زاده | بررسی چالش های تدریس مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی در فضای مجازی | 
| محمدجواد زارع زاده | بررسی جایگاه مولفه های اصلی محیط زیست در مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی | 
| رضا اثنی عشری | تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس میزان توجه به مولفه صله رحم | 
| سیدمحمد الحسینی | مطالعه عوامل موثر بر کیفیت تدریس در رشته آموزش مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد مبتنی بر تئوری نظریه ای | 
| ابوالفضل احمدیان محمودآبادی | تحلیل محتوای کتب هدیه های آسمان و مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی مبتنی بر سخنان رهبر معظم انقلاب سیدعلی خامنه ای | 
| زهرا فلاحتی | مقایسه تدریس فعال و سنتی در آموزش مطالعات اجتماعی متوسطه اول | 
| زهرا یوسف زاده | بررسی روش های تدریس فعال (بارش فکری، مباحثه گروهی و حل مسئله) آموزش مطالعات اجتماعی دوره متوسط هاول | 
| نیما خادمی | تحلیل محتوای ارتباطی تمرین های کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم دبستان بر اساس اهداف تعیین شده در کتاب راهنمای معلم | 
| سیده راحله فرد | تبیین ضرورت تفکیک موضوعی کتب مطالعات اجتماعی در دوره دوم دبستان | 
| علیرضا کشاورز | توجه به مشاغل اجتماعی در کتاب های مطالعات اجتماعی دوره اول و دوم دبستان | 
| یاسر عفراوی | تحلیل محتوای کتب درسی مطالعات اجتماعی نظام آموزشی ایران از منظر پرداخت به مولفه های سواد اجتماعی | 
| مریم شفیعی | بررسی محتوای کتب مطالعات اجتماعی ابتدایی بر اساس مولفه ی مهارت های زندگی اجتماعی | 
| فاطمه ربیع زاده | آموزش مطالعات اجتماعی متوسطه اول با بهره گیری از راهبردهای نوین تدریس | 
| مهسا موسوی | طراحی واحد یادگیری با عنوان "ساعتی برای زندگی" برای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی | 
| آوا کندری | بازنمایی انواع مشاغل و جنسیت شاغلین در تصاویر کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی | 
| مهناز نوید | امکان سنجی اجرای برنامه درسی تلفیقی در آموزش ابتدایی | 
| الهه آقابابایی | روشهای نوین برای تدریس مطالعات اجتماعی در فضای مجازی در مدارس متوسطه اول شهرستان مبارکه | 
| حمیدرضا بابایی زارچ | تحلیل محتوای کتابهای اجتماعی دوره ی دبستان با توجه به مقوله ی مشورت | 
| مهری لطفی | بررسی میزان استفاده از مفاهیم تربیت شهروندی در محتوای کتابهای تعلمیات اجتماعی دوره اول متوسطه | 
| مهشید واعظ | تحلیل محتوای کتابهای مطالعات اجتماعی سوم و ششم ابتدایی بر اساس تئوری هرم سلسله مراتب نیازهای مزلو | 
| منصور دهقان منشادی | تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی بر اساس توجه به تربیت اخلاقی | 
| امیرحسین پایمرد | تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی چهارم و ششم ابتدایی از منظر توجه به مولفه های هیت ملی | 
| میترا حیدری | تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان از نظر میزان توجه به کار تیمی در مقایسه با کار فردی در خانواده و | 
| مهرنوش محمودی | راهبردهای موثر در آموزش مطالعات اجتماعی به دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری | 
| نگین زندوانی | کج فهمی های رایج در آموزش مطالعات اجتماعی پایه هفتم و راهکارهایی برا اصلاح آن ها | 
| حمیدرضا کارگر شورکی | تاثیر استفاده از روش تدریس اردوهای مجازی در آموزش حوزه جغرافیا و تاریخ درس مطالعات اجتماعی در بستر فضای مجازی پایه چهارم ابتدایی شهرستان میبد | 
| زهرا صادقی تفتی | تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی مقطع ابتدایی بر اساس میزان توجه به خودباوری | 
| الهام اصفهانیان زاده | تحلیل محتوای فعالیت های کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی بر اساس نظریه هوش سه وجهی استنبرگ | 
| مهدی لطفی رضائی | جایگاه روش تدریس شبیه سازی در حوزه تربیت اقتصادی کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی | 
| فاطمه رجایی | بررسی مهارتهای زندگی در کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم از منظر آموزگاران |